Η Ducati πειραματίζεται στην επικοινωνία μεταξύ μοτοσυκλετών και αυτοκινήτων

Νέο σύστημα στα πλαίσια του προγράμματος "Road Safety Map 2025"


12.07.2018

Αυτή η τεχνολογία θα αποτρέψει τα ατυχήματα, θέτοντας τα οχήματα σε επικοινωνία μεταξύ τους και με το περιβάλλον. Μαζί με το ραντάρ, αυτή η συσκευή θα μπορούσε να φτάσει στις μοτοσυκλέτες σύντομα

Τον περασμένο Απρίλιο, η Ducati παρουσίασε την στρατηγική της Road Map 2025 για την ανάπτυξη νέων συστημάτων και τεχνολογιών ασφαλείας. Τα πρώτα βήματα αυτής της στρατηγικής είναι η επέκταση σε όλο την γκάμα της το Cornering ABS και η εισαγωγή στην αγορά, το 2020, μιας μοτοσικλέτας εξοπλισμένης με εμπρόσθιο και οπίσθιο ραντάρ. Αυτοί οι αισθητήρες, θα βοηθήσουν τον αναβάτη να αποτρέψει πιθανές συγκρούσεις με εμπόδια ή άλλα οχήματα.

sistima epikoinonias auto moto 2

Εκτός αυτού, η Ducati πειραματίζεται, μαζί με διάφορους συνεργάτες, σε νέες τεχνολογίες που θα είναι σε θέση να χρησιμοποιηθούν σε μοτοσυκλέτες. Ένα από αυτά, ονομάζεται C-V2X (Cellular Vehicle to Everything) και επιτρέπει την ασύρματη επικοινωνία μεταξύ αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών, πεζών, ποδηλάτων και υποδομών και δημιουργεί μια άμεση σύνδεση μεταξύ των οχημάτων και του περιβάλλοντος χώρου.

sistima epikoinonias auto moto 3

Η επίδειξη αυτής της τεχνολογίας πραγματοποιήθηκε στη Γερμανία μεταξύ ενός Multistrada 1200 Enduro , ενός Audi Q7 και ενός A4, όλα εξοπλισμένα με επεξεργαστές Qualcomm 9150 C-V2X.

sistima epikoinonias auto moto 5

Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, προσομοιώθηκαν καταστάσεις που συμβαίνουν καθημερινά στο δρόμοι, όπως ο οδηγός αυτοκινήτου που δεν παρατηρεί την μια μοτοσυκλέτα, με σκοπό να καταδείξει πώς η τεχνολογία C-V2X μπορεί να βελτιώσει την οδική ασφάλεια. Τα τρία βασικά σενάρια που δοκιμάστηκαν δοκιμαστεί με επιτυχία από οχήματα που είναι εξοπλισμένα με την τεχνολογία C-V2X ήταν: η προειδοποίηση για ενδεχόμενη σύγκρουσης σε μια διασταύρωση, προειδοποίηση σύγκρουσης από ένα αυτοκίνητο που στρίβει αριστερά και μιας μοτοσυκλέτας που έρχεται από την αντίθετη κατεύθυνση που φρενάρει ξαφνικά και τέλος ξαφνικό φρενάρισμα από δίτροχο που προπορεύεται.

sistima epikoinonias auto moto 6

Ο Pierluigi Zampieri, Διευθυντής Καινοτομίας Οχημάτων της Ducati, δήλωσε: "Η επιτυχία αυτών των δοκιμών είναι η απόδειξη του τρόπου με τον οποίο οι σύγχρονες τεχνολογίες μπορούν στο μέλλον να βελτιώσουν δραστικά την ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών. Τα χαρακτηριστικά που βασίζονται στο σύστημα επικοινωνίας C-V2X είναι ένα από τα βασικά συστατικά του "Road Safety Road Map 2025" της Ducati.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.