Ducati με ραντάρ το 2020

Η Ducati θα εξελίξει συστήματα ραντάρ και θα τα εγκαταστήσει σε μια μοτοσυκλέτα παραγωγής


19.04.2018

Η Ducati παρουσιάζει μερικές από τις καινοτομίες από το "Road Safety Road Map" του 2025, τη στρατηγική που αποσκοπεί στην εισαγωγή νέων συστημάτων και τεχνολογιών ασφαλείας

Η πρώτη φάση ξεκίνησε: Το Cornering ABS πρέπει θα τοποθετηθεί σε όλες τις μοτοσυκλέτες της εταιρείας. Η Ducati ήταν ανέκαθεν στην πρώτη γραμμή όσον αφορά την ασφάλεια: ο μόνος κατασκευαστής μοτοσυκλετών παγκοσμίως που διαθέτει μοτοσυκλέτα που συνεργάζεται με το ενσωματωμένο σύστημα D® air® σε μπουφάν και η πρώτη που εξοπλίζει ένα ρετρό μοντέλο, το Ducati Scrambler 1100, με το σύστημα Cornering ABS. To στρατηγικό σχέδιο για την ασφάλεια του ιταλικού εργοστασίου θα ολοκληρωθεί το 2025.

Στη βάση αυτού του σχεδιασμού είναι η βραχυπρόθεσμη εφαρμογή των συστημάτων ARAS (Advanced Rider Assistance Systems) στις μοτοσυκλέτες της Ducati. Τα προηγμένα συστήματα αυξάνουν τα επίπεδα ασφάλειας των αναβατών μέσω ενός αριθμού αισθητήρων, συμπεριλαμβανομένων των ραντάρ. Αυτά, ειδικότερα, είναι σε θέση να παράσχουν ανατροφοδότηση για το περιβάλλον - συμβάλλοντας στην πρόληψη πιθανών συγκρούσεων με εμπόδια ή άλλα οχήματα προειδοποιώντας τον αναβάτη.

Η Ducati ξεκίνησε την ανάπτυξη αυτών των συστημάτων ήδη από το 2016, σε συνεργασία με το Τμήμα Ηλεκτρονικής, Πληροφορικής και Βιομηχανικής Μηχανικής του Πανεπιστημίου Politecnico di Milano. Η μελέτη οδήγησε στην ανάπτυξη συστήματος προειδοποίησης βασισμένου σε οπίσθιο ραντάρ, ικανό να εντοπίζει και να επισημαίνει τα οχήματα που βρίσκονται σε «τυφλά σημείο», ή όχημα που προσεγγίζει με μεγάλη ταχύτητα από πίσω. Για να τονίσει την τεχνική και επιστημονική αξία αυτού του ερευνητικού έργου, που αναπτύχθηκε από υπαλλήλους της Ducati, ερευνητές και προπτυχιακούς φοιτητές, το Μάιο του 2017 υποβλήθηκε αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας σχετικά με τους αλγόριθμους ελέγχου του συστήματος και παρουσιάστηκε επιστημονική δημοσίευση στο IEEE - Intelligent Vehicles Symposium IV) στις 11-14 Ιουνίου 2017, στο Redondo Beach των ΗΠΑ.

Το 2017, οι Ιταλοί κατασκευαστές επέλεξαν συνεργάτη για να εξασφαλίσουν την καταλληλότητα του συστήματος για παραγωγή - συμπληρώνοντας το σύστημα με έναν δεύτερο αισθητήρα ραντάρ τοποθετημένο μπροστά. Ο σκοπός αυτής της συσκευής θα είναι να διαχειριστεί το προσαρμοστικό σύστημα ελέγχου ταχύτητας ταξιδίου, επιτρέποντας τη διατήρηση μιας δεδομένης απόστασης (η οποία μπορεί να οριστεί από τον χρήστη) από το όχημα μπροστά και προειδοποιώντας τον αναβάτη για τυχόν κινδύνους σχετιζόμενων με συγκρούσεις. Όλα αυτά τα συστήματα, μαζί με ένα προηγμένο interface που θα ειδοποιεί τον αναβάτη για κινδύνους, θα είναι διαθέσιμο σε ένα από τα μοντέλα της Ducati που θα κυκλοφορήσουν το 2020.

Το πρώτο βήμα αυτής της στρατηγικής που ονομάζεται "Safety Road Map 2025" έχει ήδη εφαρμοστεί και περιλαμβάνει την προοδευτική επέκταση του Bosch ABS Cornering σε ολόκληρη την γκάμα προϊόντων.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Suzuki συνεχίζει να εξελίσσει το μικρό supersport, που δυστυχώς παραμένει μακριά από εμάς
Η μάρκα που ανήκει στον όμιλο Keeway αναλαμβάνει (και συγχωνεύεται με) την ιστορική εταιρεία του Pesaro, η οποία έγινε διάσημη χάρη στις αγωνιστικές επιτυχίες της δεκαετίας του '70
Ένα από τα πρώτα μοντέλα της της MBP στην χώρα μας είναι το M502N που παρουσιάστηκε στο ελληνικό κοινό στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας
Μια νέα roadster παρουσίασε η QJMOTOR στο ελληνικό κοινό, με το SRK 900 να σηματοδοτεί την νέα εποχή στις μοτοσυκλέτες της μάρκας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.