Η BMW Motorrad παρουσίασε πλαίσιο S 1000 RR κατασκευασμένο με 3D εκτύπωση

"Σκελετός" μοτοσυκλέτας


19.04.2018

Ολόκληρο το πλαίσιο αλλά και το ψαλίδι κατασκευάστηκαν μέσω τεχνολογίας 3D-εκτύπωσης που ονομάζεται "Additive Manufacturing"

Τρισδιάστατα εξαρτήματα κατασκευασμένα από πλαστικό ή μέταλλο μπορούν να κατασκευαστούν γρηγορότερα διατηρώντας την ποιότητα σε υψηλά επίπεδα.

Κοιτάζοντας στο μέλλον η BMW Motorrad έχει εφαρμόζει την φουτουριστική τεχνολογία στην κατασκευή μοτοσυκλετών κατασκευάζοντας ένα πλαίσιο BMW S 1000 RR χρησιμοποιώντας 3D εκτυπωτή!

BMW S1000RR 3D Frame 2

Το τρισδιάστατο πλαίσιο και ψαλίδι παρουσιάστηκαν πριν από λίγες ημέρες κατά τη διάρκεια της «Digital Day» στην Mallorca της Ισπανίας.
Αυτό που εντυπωσιάζει από τις φωτογραφίες είναι πως η όψη του «ψυχρού» μέταλλου έχει αντικατασταθεί με έναν «σκελετό» που μοιάζει να προέρχεται από ένα ζωντανό ον! Η μέθοδος που χρησιμοποιούν οι Γερμανοί ονομάζεται "Additive Manufacturing" που σημαίνει "Συμπληρωματική Βιομηχανία".

BMW S1000RR 3D Frame 3

Η διαδικασία κατασκευής είναι η εξής:

Τρισδιάστατα εξαρτήματα κατασκευασμένα από πλαστικό ή μέταλλο παίρνουν μορφή με πολλές στρώσεις.

Τα υψηλής ποιότητας εξαρτήματα μπορούν να παραχθούν γρήγορα προσφέροντας απεριόριστη ελευθερία σχεδιασμού.

Δεν χρειάζονται καλούπια πίεσης ή χύτευσης.

Η γεωμετρία των τμημάτων καθορίζεται εξ ολοκλήρου από ένα ψηφιακό σύστημα δεδομένων.

BMW S1000RR 3D Frame 4

Δεν μπορούμε να πούμε πολλά ακόμη για αυτήν την τεχνολογία. To BMW Group βρίσκεται στο στάδιο έρευνας και εξέλιξης χωρίς να βιάζεται να περάσει σε μαζική παραγωγή. Επί του παρόντος, μόνο το BMW i8 Roadster χρησιμοποιεί μια παρόμοια τεχνική για την κατασκευή εξαρτημάτων.

Ποιός ξέρει; Σε λίγα χρόνια ίσως μπορείτε να αποκτήσετε μια μοτοσυκλέτα εκτυπωμένη μπροστά σας με ατελείωτες επιλογές στη διάθεσή σας!

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Το LTR 125 είναι το τέταρτο μέλος των scooter της QJ
Μετά από σχεδόν τρία χρόνια ήρθε η ώρα για την έκδοση παραγωγής του κινέζικου supersport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.