Νεα Μοντελα

Cyclone AQS 401: Bobber με αυτόματο κιβώτιο

Με δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα


22.04.2024

Η εταιρεία που ανήκει στην κινέζικη Zongshen, αποκάλυψε το AQS (Automatic Quick Shift) 401, ένα μοντέρνο Bobber με μια σημαντική ιδιαιτερότητα


Ιάπωνες και Κινέζοι κατασκευαστές επενδύουν κατά κόρον στην κατηγορία cruiser. Πλέον στην κατηγορία όπου παλιότερα συναντούσαμε μεγάλα σε κυβισμό μοντέλα έχει αλλάξει και οι εταιρείες παρουσιάζουν μοτοσυκλέτες που μπορούν να οδηγηθούν με άδεια οδήγησης Α2.

To AQS 401 είναι το πρώτο Bobber με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που έχει εξελιχθεί από την Zongshen, συνεργάτη του ομίλου Piaggio στην Κίνα. Οπότε δεν αποκλείεται η συγκεκριμένη καινοτομία να χρησιμοποιηθεί και σε μοντέλα του ιταλικού ομίλου.

Πρόκειται για μια sport bobber, που μοιάζει με στο Sportster S της Harley-Davidson. Ρεζερβουάρ «σταγόνα», κοντή μονόσελη ουρά, διπλά τελικά τοποτεθημένα ψηλά, εκτεθειμένος πίσω τροχός, μικρό φτερό και καλύμματα στο ανεστραμμένο πιρούνι που χαρίζει εμφάνιση ανάρτησης τύπου Hossack. Ζάντες και καπάκι κινητήρα σε μπρούτζινη απόχρωση. Γενικότερα δείχνει πολύ προσεγμένη κατασκευή.

cyclone aqs 401 2

Τα φώτα είναι full LED, με τα όργανα να αποτελούνται από οθόνη TFT τοποθετημένη στο κέντρο του τιμονιού.

Το πιο ενδιαφερίν χαρακτηριστικό ωστόσο αφορά τη μετάδοση που έχει ανατεθεί σε ηλεκτρομηχανικό σύστημα που συνδυάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων. Δεν υπάρχει μανέτα συμπλέκτη, ούτε πεντάλ ταχυτήτων. Οι αλλαγές γίνονται είτε εντελώς αυτόματα, είτε από τον αναβάτη μέσω διακοπτών στο τιμόνι.

Ο κινητήρας είναι σε σειρά δικύλινδρος, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, χωρητικότητας 400 κ.εκ.. Η τελική μετάδοση επιτυγχάνεται μέσω αλυσίδας. Η ισχύς του κινητήρα είναι 45 ίπποι στις 9.500 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή του φτάνει τα 37 Nm στις 8.000 σ.α.λ.

cyclone aqs 401 3

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό και το ψαλίδι αλουμινίου. Η ανάρτηση αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι και μονό αμορτισέρ. Οι τροχοί είναι 17 ινστών με ελαστικά 130/70 μπροστά και 150/70 πίσω. Το σύστημε πέδησης είναι της J.Juanμ και στον στάνταρ εξοπλισμό συναντάμε ABS και Traction Control.

Παρ’ ότι η Cyclone είναι ένα brand name που αναμένεται εδώ και χρόνια στην Ευρώπη κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί. Οπότε είναι αμφίβολο αν θα δούμε το AQS 401 στους ελληνικούς δρόμους.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Με εμφάνιση εμπνευσμένη από την σειρά «Μ» οι δύο εκδόσεις παρουσιάστηκαν στην έκθεση Salon du 2 Roues της Λυών
Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.