Νεα Μοντελα

Επιστρέφει το Yamaha Serow;

Σύμφωνα με δημοσιεύματα από την Ιαπωνία είναι πολύ πιθανή η επιστροφή του


21.02.2024

Οι καλά ενημερωμένοι συνάδελφοι στο young-machine.com έγραψαν πως το Serow θα μπορούσε να επιστρέψει στην γκάμα της Yamaha, αρχικά για την Ιαπωνία και ίσως αργότερα για την Ευρώπη

Υπάρχουν πολλοί λάτρεις των μικρών ψευδο-εντούρο και η Yamaha μπορεί σύντομα να τους δώσει πίσω το αγαπημένο Serow.

Σε συνέντευξη με δημοσιογράφους του Young-machine.com, ο Daiji Matsuoka, διευθυντής πωλήσεων της Yamaha Japan , εξομολογήθηκε: « Λυπούμαστε πολύ για την απώλεια αυτού του μοντέλου και πιστεύουμε ότι πρέπει να κάνουμε κάτι γι' αυτό. Προετοιμαζόμαστε για αυτό με τους περιορισμένους πόρους που διαθέτουμε ». Ο Toyoshi Nishida , διευθυντής ανάπτυξης της Yamaha , πρόσθεσε : « Όταν κοίταξα τη γκάμα μας στην Ιαπωνία και στο εξωτερικό, εξεπλάγην όταν είδα ότι δεν έχουμε μοντέλο σαν το Serow. Μια μοτοσυκλέτα με την οποία μπορείς να περάσεις ξέγνοιαστες ώρες στην εξοχή.»

Πώς θα είναι το μελλοντικό Yamaha XT250 Serow; Πιθανότατα, θα βασίζεται σε μοντέλα που εξακολουθούν να πωλούνται σε διάφορες αγορές. Στις ΗΠΑ συνεχίζει να υπάρχει το εμβληματικό XT250 .Μια άλλη επιλογή θα ήταν η χρήση του υγρόψυκτου μονοκύλινδρου 155 cc , ο οποίος στην Ινδονησία και σε άλλες χώρες χρησιμοποιείται στο WR155R. Είναι ένας σύγχρονος κινητήρας που θα μπορούσε να προσαρμοστεί στις ευρωπαϊκές προδιαγραφές.

Το 1985 πρωτοείδαμε ένα μικρό ψηλόφτερο enduro με το όνομα Serow και αερόψυκτο κινητήρα 223 κ.εκ. Μια μοτοσυκλέτα “εύκολη” για αρχάριους που μπορούσε να κάνει τα πάντα. Το 1989 ήρθε η πρώτη ανανέωση που έφερε την μίζα, γεγονός που έκανε ακόμη πιο εύχρηστο το Serow, το οποίο χρησιμοποιούσαν πολλοί και για ήπιες enduroβόλτες. Στο μοντέλο του 1993 το πίσω ταμπούρο αντικαταστάθηκε από δισκόφρενο και το 2004 η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ αυξήθηκε και ο προβολέας άλλαξε σχεδίαση. Μέχρι τότε το βλέπαμε και στην ελληνική αγορά.

Το 2005 με βάση το Serow δημιουργήθηκε μια “περίεργη” μοτοσυκλέτα, το Tricker που έφερε ανασχεδιασμένο πλαίσιο και ισχυρότερο κινητήρα 250 κ.εκ.. Ποτέ όμως το συγκεκριμένο μοντέλο δεν έγινε τόσο επιτυχημένο όσο το Serow.

Μετά την εισαγωγή του ψεκασμού του 2008, ο κινητήρας και οι αναρτήσεις βελτιώθηκαν. Το νέο μοντέλο, όπως και μια touring έκδοση με ψηλή ζελατίνα, το βλέπαμε μόνο σε φωτογραφίες, αφού ο αερόψυκτος κινητήρας δεν πληρούσε τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές ρύπων. Η παραγωγή του σταμάτησε προσωρινά και στην Ιαπωνία το 2016, αλλά μόλις «συμμορφώθηκε» με την ιαπωνική νομοθεσία για τα καυσαέρια, επανήλθε στην γκάμα της Yamaha το 2018. Το φθινόπωρο του 2020, ώρα μετά από 35 χρόνια η Yamaha παρουσίασε την Final Edition του Serow. Ήταν διαθέσιμη μόνο στην Ιαπωνία και η παραγωγή του σταμάτησε στις 1 Οκτωβρίου 2021.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.