Νεα Μοντελα

Ducati με μονοκύλινδρους κινητήρες με 250 και 450 κ.εκ.

Έτοιμα τα MX του Borgo Panigale


03.01.2024

 

Η ιταλική εταιρεία αποφάσισε να ασχοληθεί με το MX και θα συμμετέχει στο ιταλικό πρωτάθλημα motocross 2024. Μπορεί ακόμη να μην έχουν γίνει τα επίσημα αποκαλυπτήρια μοτοσυκλετών, ωστόσο υπάρχουν ήδη κατασκοπικές εικόνες και video


Όπως όλα δείχνουν ο μνοκύλινδρος κινητήρας της Ducati θα διαθέτει δεσμοδρομικό σύστημα βαλβίδων. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν επίσημα τεχνικά στοιχεία αλλά μέσω διαρροών μπορούμε να δούμε κάποιες λεπτομέρειες, συμπεριλαμβανομένου του αλουμινένιου πλαισίου.

Η εταιρεία του Borgo Panigale ανακοίνωσε επίσημα, τον περασμένο Σεπτέμβριο, την ένταξη στο δυναμικό της του εννέα φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή MX Tony Cairoli, ο οποίος αναλαμβάνει μαζί με τον Alessandro Lupino τον ρόλο του αναβάτη εξέλιξης στο πρόγραμμα δημιουργίας μιας πλήρους γκάμας motocross μοτοσυκλέτων

Σύμφωνα με την Ducati εξελίσσεται μυστικά τα τελευταία δύο χρόνια, μια πρωτότυπη μοτοσυκλέτα MX, με την οποία θα συμμετέχει στο ιταλικό πρωτάθλημα το 2024, πριν βγει στην παραγωγή.

Οι πρώτες δοκιμές της μοτοσυκλέτας με τον κινητήρα των 450 κ.εκ. πραγματοποιήθηκαν στα τέλη Δεκεμβρίου 2023, που σημαίνει ότι η Ducati «μπαίνει στα βαθιά» στην κορυφαία κατηγορία MXGP. Το 2025, οι Ιταλοί θέλουν να συμμετάσχουν επίσημα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MXGP και το 2026 στην κατηγορία των 250cc και στο SX-450cc του Αμερικάνικου Πρωταθλήματος. Το 2027, η Ducati θα στηθεί στο grid όλων των προαναφερόμενων θεσμών.

Η συμμετοχή της Ducati αλλά και της Triumph στο MX θα αναβαθμίσει περαιτέρω τον θεσμό, στον οποίο συμμετέχουν με εργοστασιακές ομάδες η KTM, η Husqvarna, η GASGAS, η Honda, η Yamaha, η Kawasaki, η Fantic και η Beta.

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.