Νεα Μοντελα

EICMA 2023 - Βeta Alp 4.0 & Alp X 2024

Ήρθε επιτέλους η στιγμή για τα νέα Beta ALP!


08.11.2023

Η οικογένεια Beta μεγαλώνει, φέρνοντας δύο νέα μοντέλα στις κατηγορίες on-off και scrambler

Εμπνευσμένοι από το ιστορικό Alp 4.0, οι τεχνικοί της Betamotor έχουν σχεδιάσει και αναπτύξει δύο εντελώς νέες εκδόσεις, το Alp 4.0 και Alp X.Τι είναι το ALP; Είναι ένα μοντέλο ορόσημο στην κατηγορία των μοτοσυκλετών διπλής χρήσης, απλό στην κατασκευή του και με διακριτική σχεδίαση που προσφέρει απόλυτη άνεση τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου ενώ είναι εξίσου κατάλληλο για τις καθημερινές μετακινήσεις.

Το ALP είναι ένα αξιόπιστο και καλοφτιαγμένο όχημα που απευθύνεται σε ένα μεγάλο φάσμα αναβατών: από νεαρούς κατόχους διπλώματος Α2 σε αναζήτηση της πρώτης τους μοτοσυκλέτας μέχρι αναβάτες που επιστρέφουν στον μαγικό κόσμο των δύο τροχών ψάχνοντας για ένα απλό όχημα με εξαιρετική οικονομία καυσίμου. Και από τις γυναίκες που αναζητούν μία μοντέρνα μοτοσυκλέτα η οποία δεν είναι υπερβολικά ψηλή ή βαριά μέχρι τους λάτρεις των ελαφριών και καλά ζυγισμένων εκτός δρόμου δικύκλων που θέλουν να κάνουν διασκεδαστικές βόλτες.

Όπως όλα τα μοντέλα της Beta, τα νέα ALP εκφράζουν την ιδέα “RideAbility” καθώς είναι σχεδιασμένα για να επιτρέψουν σε κάθε αναβάτη να βγάλει τον καλύτερό του εαυτό και να διασκεδάσει σε όλες τις συνθήκες.
Η γενιά ALP διαθέτει την εντός κι εκτός δρόμου ευελιξία των προηγούμενων μοντέλων, φέρνοντας στο πεδίο δύο ευέλικτα και ευκολοδήγητα μοντέλα με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά για την κάλυψη διαφορετικών απαιτήσεων. Το ALP επομένως δεν είναι μόνο 4.0, είναι και Χ!

Τόσο το ALP 4.0 όσο και το ALP X έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν τα υψηλότερα επίπεδα οδηγησιμότητας σε όλα τα εδάφη ωστόσο διαθέτουν συγκεκριμένες αισθητικές και λειτουργικές διαφορές λόγω των διαφορετικών χρήσεων για τις οποίες έχουν σχεδιαστεί:

ALP 4.0

ALP 4.0 3

Το Alp 4.0 απευθύνεται σε παραδοσιακούς αναβάτες που συνδέονται με την εκτός δρόμου παράδοση της Beta. Είναι μία ευέλικτη, ευκολοδήγητη μοτοσυσκλέτα, ιδανική για όποιον θέλει να προσεγγίσει τον εκτός δρόμου κόσμο οδηγώντας με διασκεδαστικό τρόπο χωρίς δεσμεύσεις. Οι τροχοί με διάμετρο 21”-18”, τα προστατευτικά πλαστικά και τα τρακτερωτά ελαστικά προέρχονται από τον κόσμο του off-road χωρίς όμως να εμποδίζουν τη μοτοσυκλέτα να κινηθεί με άνεση σε αστικούς δρόμους. Τα μαρσπιέ είναι επίσης προσεκτικά σχεδιασμένα και εξοπλισμένο με αφαιρούμενα καλύμματα από καουτσούκ, ώστε να διασφαλίζεται τόσο η μέγιστη άνεση στο δρόμο όσο και η μέγιστη πρόσφυση όταν αυτό απαιτείται! Το Alp 4.0 είναι η τέλεια μοτοσυκλέτα περιπέτειας για ένα ευχάριστο σαββατοκύριακο εκτός δρόμου.

ALP X

ALP X 2

Το Alp X είναι ένα εντελώς νέο μοντέλο για την Beta. Μοιράζεται την ίδια βάση με το Alp 4.0 αλλά διαθέτει πιο Modern Classic χαρακτήρα. Έχοντας χαρακτηριστικά όπως οι τροχοί διαμέτρου 19″-17″ με πιο ασφάλτινα ελαστικά, τα πιο αιχμηρά πλαστικά που συνδυάζονται με στρογγυλό προβολέα φέρνει το concept ALP πιο κοντά στα μοντέρνα γούστα όσων έχουν ξαναβρεί τον κόσμο των scramblers. Το Alp X διαθέτει μια εντελώς διαφορετική γοητεία, είναι η τέλεια μοτοσυκλέτα για την πόλη και για ταξίδια μεγάλης εμβέλειας, παραμένοντας πάντα έτοιμο να περιλάβει χωματόδρομους στην πορεία του. Το Alp X – όπως και το Alp 4.0 – είναι ιδιαίτερα άνετο και για συνεπιβάτη χάρη στην άνετη σέλα και τις χειρολαβές. Το Alp X είναι η κατ ‘εξοχήν φιλική προς τον χρήστη μοτοσυκλέτα.

Κινητήρας

Τα νέα μοντέλα Alp 4.0 και Alp X είναι εξοπλισμένα με κινητήρα 350cc που αναπτύχθηκε σε συνεργασία μεταξύ των τεχνικών της Betamotor και εκείνων της Tayo Motorcycles. Η νέα αυτή μονάδα ισχύος αναπτύχθηκε ειδικά για αυτά τα μοντέλα και διαθέτει ηλεκτρονικό ψεκασμό, κιβώτιο έξι σχέσεων, αποδίδει 35 ίππους στις 9500 σ.α.λ. και προσφέρει μέγιστη ταχύτητα άνω των 130 km/h.

ALP 4.0 detail 2 1

Χάρη στη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου (3,5lt/100km) και το ρεζερβουάρ 11 λίτρων, το νέο ALP προσφέρει μια εντυπωσιακή αυτονομία που ξεπερνάει τα 300km επιτρέποντας τις μεγάλες διαδρομές εκτός δρόμου μακριά από πρατήρια καυσίμων. Οι κινητήρες των δύο μοντέλων διαφέρουν ως προς τη χαρτογράφηση τους, και είναι σχεδιασμένοι να εγγυώνται τα υψηλότερα δυνατά επίπεδα απόδοσης και για τα δύο μοντέλα.

Πλαίσιο και Αναρτήσεις:
– Πλαίσιο: Το πλαίσιο των νέων ALP είναι ατσάλινο περιμετρικά με τον κινητήρα κρεμασμένο πάνω του κάτι που εγγυάται την αντοχή, την ακαμψία και τις μικρές διαστάσεις.
– Ανάρτηση: τόσο το μπροστινό πιρούνι όσο και το πίσω μονό αμορτισέρ έχουν ρυθμιστεί για να εξασφαλίσουν τη μεγαλύτερη δυνατή απόλαυση κατά την οδήγηση, διατηρώντας παράλληλα την άνεση που απολαμβάνει ο αναβάτης.
– Ύψος σέλας: Το ύψος της σέλας είναι 865 mm για το Alp 4.0 και 855 mm για το Alp X, εξασφαλίζοντας εύκολη επαφή των ποδιών με το έδαφος και για τα δύο μοντέλα, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της αίσθησης ασφάλειας στη σέλα, τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Η σέλα είναι εξαιρετικά άνετη τόσο για τον αναβάτη όσο και τον συνεπιβάτη.
– Φρένα: και τα δύο μοντέλα είναι εξοπλισμένα με δίσκο 290 mm μπροστά και 220 mm πίσω, με Nissin τρόμπες και δαγκάνες που εγγυώνται ισχυρή πέδηση σε όλες τις συνθήκες. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης σύστημα ABS της BOSCH που μπορεί να απεμπλακεί στον χάρτη Offroad αλλά ενεργοποιείται ξανά αυτόματα κάθε φορά που επανεκκινείται την μοτοσυκλέτα για να αποφευχθεί ο κίνδυνος να ξεχάσετε να το ενεργοποιήσετε ξανά.
Η ενεργοποίηση του ABS μπορεί εύκολα να ελεγχθεί μέσω της ένδειξης στα όργανα LCD, η οποία επίσης παρέχει πληροφορίες για τη στάθμη καυσίμου, την αυτονομία και την εμπλοκή ταχύτητας στο κιβώτιο καθώς και παραδοσιακές πληροφορίες όπως π.χ. ένδειξη ταχύτητας, στροφόμετρο και μερικό και ολικό χιλιομετρητή, όλα με μοντέρνα και ευανάγνωστα γραφικά.

ALP X 1

Βασικές διαφορές του Alp 4.0 και του Alp X:
– Το Alp 4.0 είναι εξοπλισμένο με τροχούς 21″ – 18″ και ελαστικά σχεδιασμένα περισσότερο για εκτός δρόμου. Το Alp X είναι εξοπλισμένο με τροχούς 19″ – 17″ , επιίσης σε τροχούς με ακτίνες, αλλά με ελαστικά διπλής χρήσης προσανατολισμένα για περισσότερη οδήγηση στο δρόμο.

– Αισθητικά τα δύο μοντέλα διαφέρουν ως προς τη μορφή και το φινίρισμα των πλαστικών τους, με το Alp X να διαθέτει πιο κωνικά πλαστικά μέρη που αναδεικνύουν το μοντέρνο κλασικό στυλ του, ενώ αυτά του του Alp 4.0 το τυλίγουν περισσότερο. Οι γραμμές του Alp X ενσωματώνονται τέλεια με τον νέο στρογγυλό LED προβολέα, ενώ στην έκδοση 4.0 ο φωτισμός παρέχεται από έναν προβολέα με πιο τετράγωνη εμφάνιση, που επίσης διαθέτει τεχνολογία φωτισμού LED. Κοινό χαρακτηριστικό όσον αφορά την αισθητική είναι η νέα χαμηλή βάση της πινακίδας που δεν είναι συνδεδεμένη με το κάλυμμα της ουράς, αλλά τοποθετείται απευθείας πάνω στον
πίσω τροχό για πιο μοντέρνο στυλ.

Η γκάμα των αξεσουάρ για τη νέα γενιά ALP περιλαμβάνει χούφτες προστασίας χεριών, πλαινές βαλίτσες και top case βαλίτσα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η μεσαία naked της είναι η πρώτη κινέζικη μοτοσυκλέτα που λαμβάνει το διάσημο βραβείο
To Django είναι ότι η Vespa για την Piaggio. Ένα ξεχωριστό brand name στην γκάμα της Peugeot, ένα εμβληματικό μοντέλο που έχει στις ρίζες του στο 1953
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.