Νεα Μοντελα

Έρχεται το Suzuki GSX-S 1000 X με 150 ίππους

Ο ανταγωνιστής του BMW S 1000 XR και του Yamaha Tracer 9


12.09.2023

Μέσα στο καλοκαίρι είδαμε τις πρώτες φωτογραφίες του crossover που αναμένεται να κάνει ντεμπούτο στην EICMA, τώρα η Suzuki προχωρά στην κατοχύρωση του ονόματος

Η εταιρεία του Hamamatsu μεγαλώνει συνεχώς την γκάμα της. Η αρχή έγινε με την κατηγορία adventure, όπου το V-Strom 800 DE μπήκε σφήνα στα μεσαία adventure και σε αυτήν τον roadster με το GSX-8S, την πρόταση της εταιρείας του Hamamatsu στα μεσαία naked. Προσθέστε επίσης τα ανανεωμένα V-Strom 1050 σε δύο εκδόσεις και τα τρία 125άρια scooter (Address, Avenis, Burgman Street). H Suzuki όμως δεν σταματά να επενδύει σε μοτοσυκλέτες με τετρακύλινδρους κινητήρες (Hayabusa, GSX-S 1000 GT, GSX-S 1000, GSX-S 950, Katana) και απ’ ότι φαίνεται θα συνεχίσει να το κάνει. Αυτήν την φορά ο τετρκακύλινδρος χιλιάρης των 152 ίππων βρίσκει εφαρμογή σε ένα crossover.

Με τις εικόνες που τραβήχτηκαν στις Άλπεις, πριν μερικούς μήνες, πήραμε μια μικρή γεύση για το πώς θα είναι το νέο μοντέλο. Δεν χωράει καμία αμφιβολία πως με τους μικρούς LED προβολείς τοποθετημένους τον έναν κάτω από τον άλλο και το συγκεκριμένο τελικό της εξάτμισης, η σχεδιαστική ταυτότητα που είδαμε στα GSX-S ακολουθείται και στο Χ.

Το GSX-S1000 Χ θα διαθέτει τροχούς 17" σε συνδυασμό με ελαστικά 120/70-17 εμπρός και 190/50-17 πίσω και ψηλό ανεμοθώρακα. Επιπλέον, το ύψος της σέλας θα είναι ψηλότερο από αυτό της «γυμνής» έκδοσης, θα είναι μεγαλύτερη σε μέγεθος κατάλληλη για μεγάλα ταξίδια.

Κάτω από το φέρινγκ θα βρίσκεται ο γνωστός υγρόψυκτος τετρακύλινδρος σε σειρά των 1.000 κ.εκ., που πληροί τις τρέχουσες προδιαγραφές Euro 5. Αυτός ο κινητήρας αποδίδει μέγιστη ισχύ 152 HP στις 11.000 rpm, με ροπή 106 Nm στις 9.250 rpm. Προφανώς, το πλαίσιο αλουμινίου και το σύστημα πέδησης θα παραμείνουν αμετάβλητα από το GT.

Για το αν το GSX-1000 X είναι μέσα στα πλάνα της Suzuki για το 2024 θα το μάθουμε στην EICMA τον ερχόμενο Νοέμβριο.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.