Νεα Μοντελα

Στην «τελική ευθεία» το adventure της MV Agusta

Έτοιμο για την επίσημη παρουσίαση


11.09.2023

«Συνελήφθη» από τον φωτογραφικό φακό κάπου στην Ιταλία και απ’ ότι φαίνεται είναι έτοιμο να παρουσιαστεί επίσημα

Αυτό θα είναι το adventure με τον νέο τρικύλινδρο κινητήρα 950 κ.εκ. της MV Agusta. Και θέλουμε να σας πληροφορήσουμε όπως έχει γίνει ήδη γνωστό πως το Lucky Explorer 5.5 έχει μείνει στα συρτάρια των γραφείων της εταιρείας του Βαρέζε.

Το όνομα παραμένει άγνωστο. Πάντως σύμφωνα με το δημοσίευμα στην σελίδα του facebook από το οποίο «αλιεύσαμε» την φωτογραφία κάνει λόγο για μια έκδοση Orioli. Είναι πολύ πιθανό στην εικόνα να βλέπουμε την «ακριβή» εκδοχή του adventure της MV Agusta που θα είναι αφιερωμένη στον θρυλικό αναβάτη αγώνων Rally, Edi Orioli. O Ιταλός, τέσσερις φορές νικητής του Dakar Rally (1988,1990,1994,1996) έχει αγωνιστεί με τα χρώματα της Lucky Strike οδηγώντας μια Cagiva.

H μοτοσυκλέτα, χωρίς να φέρει το λογότυπο της μάρκας τσιγάρων, θυμίζει το Elefant του Orioli. Και όχι μόνο στα χρώματα.

Ειδικά το φέρινγκ με τους δύο προβολείς είναι εμπνευσμένο από την μοτοσυκλέτα του Ιταλού. Τι μπορούμε να δούμε από αυτήν την φωτογραφία;

Μπροστινό τροχό 21 ιντσών και αναρτήσεις με μεγάλες διαδρομές ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει στις off-road αποστολές. Το πιρούνι είναι upside-down, διακρίνονται τρία δισκόφρενα -δύο μπροστά που συνδυάζονται με ακτινικές δαγκάνες Brembo και ένα πίσω.

Το ρεζερβουάρ είναι μεγάλης χωρητικότητας, η σέλα δύο επιπέδων, ενώ το ουραίο τμήμα καταλήγει σε ένα διακριτικό στρογγυλό φανάρι LED.

Υπάρχουν επίσης χειρολαβές για τον συνεπιβάτη, σχάρα για την μεταφορά πραγμάτων, τιμόνι με «χούφτες» ποδιά για την προστασία του κινητήρα και προστατευτικά κάγκελα. Το τελικό της εξάτμισης είναι τιτανίου της Termignoni.

Στο ατσάλινο πλαίσιο φιλοξενείται ο νέος τρικύλινδρος κινητήρας 950 κ. εκ. που εξελίσσει η MV Agusta για τον οποίο δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες.

Υπομονή μέχρι την EICMA του Μιλάνου. Εκεί θα δούμε πολλά και ενδιαφέροντα νέα μοντέλα από την MV Agusta, που στην χώρα μας αντιπροσωπεύετε από τη Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.