Νεα Μοντελα

Νέο μοντέλο από την Cyclone με τον κινητήρα της Norton

Δικύλινδρο modern classic 650 κ.εκ.


31.08.2023

Η γκάμα της Cyclone, θυγατρικής της Zongshen, μπορεί να εμπλουτίζεται συνεχώς, ωστόσο δεν υπάρχει τίποτα νεότερο για την έλευση της μάρκας στην Ευρώπη


Η Cyclone, ιδιοκτησίας Zongshen, εξέλιξε από κοινού με τη Norton έναν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα, που προέρχεται από τον V4 των 1.200 κ.εκ. της βρετανικής εταιρείας. Το πλάνο των Βρετανών προέβλεπε την ανάπτυξη μοντέλων, το scrambler Atlas Ranger και το roadster Atlas Nomad, που θα επανάφεραν στο προσκήνιο τον θρυλικό κατασκευαστή. Η Norton τελικά πτώχευσε 2020 και ευτυχώς «σώθηκε» από την ινδική TVS, ενώ η Zongshen έλαβε άδεια να κατασκευάζει τον συγκεκριμένο κινητήρα για δικά της μοντέλα.

Έχουμε δει ήδη το Cyclone RX650, ένα crossover που θα μπορούσε να σταθεί άνετα στην ευρωπαϊκή αγορά και τώρα κάνουν την εμφάνισή τους σχέδια ενός retro roadster που θα μπορούσε να ονομάζεται RE650, αφού στην γκάμα της εταιρείας υπάρχει ήδη ένα ρετρό μοντέλο με το όνομα RE3.

CYCLONE RX650 3

Ο κινητήρας φαίνεται ίδιος. Πρόκειται για δικύλινδρο σε σειρά, με δύο εκκεντροφόρους, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, με ισχύ 71 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 6,3 kgm στις 7.000 σ.α.λ.

Το επικρατέστερο σενάριο είναι η μοτοσυκλέτα να βασίζεται στο RX650. Οπότε το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό και το ψαλίδι αλουμινένιο. Το ανεστραμμένο πιρούνι και το αμορτισέρ είναι της KYB και τα φρένα της J.Juan, Το RX διαθέτει cornering ABS, οπότε δεν αποκλείεται και το modern classic μοντέλο να είναι εξοπλισμένο με κάτι αντίστοιχο. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών με ακτινωτές ζάντες.

CYCLONE RE 650 2

Τα όργανα θα αποτελούντα από στρογγυλή οθόνη TFT και τα φωτιστικά σώματα είναι LED. Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός που χρησιμοποιείται στο RX είναι αρκετά πλούσιος και κάτι αντίστοιχο μπορεί να ισχύει και για το νέο μοντέλο. Τα προγράμματα οδήγησης είναι τέσσερα, ενώ και το traction control όπως το ABS διαθέτουν λειτουργία cornering. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 6 σχέσεων, συνδυασμένο με συμπλέκτη ολίσθησης και quickshifter!

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.