Νεα Μοντελα

CFMOTO 300 SR S: 8 κιλά ελαφρύτερο από το SR και με μονόμπρατσο ψαλίδι

Νέα έκδοση διαθέσιμη σύντομα στην χώρα μας


19.06.2023

Η CFMOTO έχει ήδη συμπεριλάβει στην γκάμα την έκδοση SR S, ενώ η ελληνική αντιπροσωπεία έχει φτιάξει ήδη φυλλάδιο για το μοντέλο

Οπότε σύντομα θα το δούμε στην ελληνική αγορά, μαζί με το 250 SR S, το 300 SR και το 450 SR.

Όπως αναφέρει η επίσημη μπροσούρα του μοντέλου (δείτε εδώ), θα είναι 8 κιλά ελαφρύτερο από το 300 SR, με το βάρος να περιορίζεται στα 157 κιλά. Μια μεγάλη αλλαγή σε σχέση με το SR είναι η χρησιμοποίηση μονόμπρατσου ψαλιδιού, ενώ τα αεροδυναμικά βοηθήματα στα φέρινγκ προσδίδουν ακόμα πιο racing αίσθηση.

CFMOTO 300 SR S 2023 4

Οι εμπρός δαγκάνες έχουνε μεγαλύτερα έμβολα 14mm (από 12.7 στο SR), το πίσω δισκόφρενο έχει μεγαλώσει στα 240mm (από 220 στο SR), και η πίσω δαγκάνα είναι με δυο αντικρυστά έμβολα.
Σε ό,τι αφορά στον κινητήρα, είναι ο ίδιος με του 300SR. Πρόκειται για έναν μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο 292.4 κ. εκ. προδιαγραφών Euro5, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής που αποδίδει 29.1 hp @ 8.750 σ.α.λ και 25 Nm ροπής @ 7.000 σ.α.λ. Ενσωματώνει άξονα εξισορρόπησης που χαρίζει περισσότερο στροφάρισμα, ομαλότερη λειτουργία, λιγότερους κραδασμούς, καλύτερη άνεση και υψηλότερη απόδοση. Συνδυάζεται με συμπλέκτη ολίσθησης.

Οι αναρτήσεις προέρχονται από την KYB και αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 37 mm και αμορτισέρ. Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν ένα δισκόφρενο σε κάθε τροχό, διαμέτρου 292 mm μπροστά με δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων και 240 mm δαγκάνα δύο εμβόλων. Τα όργανα αποτελούνται από οθόνη TFT.

CFMOTO 300 SR S 2023 3

Το μήκος του είναι 2010 mm το πλάτος του 750 mm και το ύψος 1080 mm. Το μεταξόνιο ανέρχεται σε 1360 mm. Η χωρητικότητα ρεζερβουάρ είναι 12 λίτρα.

Στην χώρα μας θα είναι διαθέσιμο σε δύο χρώματα, γκρι (Velocity Gray) και λευκό (Starlight White).

Η τιμή του και ο χρόνος άφιξης στην χώρα μας αναμένεται να ανακοινωθεί σύντομα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.