H πρώτη Vespa Primavera εμφανίστηκε το 1968, έτος κατά το οποίο η νεότερη γενιά ξαφνικά συνειδητοποίησε πως έπρεπε να αγωνιστεί δυναμικά για την ελευθερία
Μερικά είναι σίγουρα πως θα τα δούμε και μάλιστα σε μερικούς μήνες στην τελική τους μορφή. Άλλα ίσως χρειαστούν δύο χρόνια για να πατήσουν τους τροχούς τους στην άσφαλτο ενώ είναι και αυτά που θα τα βλέπουμε μόνο σε φωτογραφία
Όλα άρχισαν όταν ο τότε ιδιοκτήτης της Lamborghini, Patrick Mimran, αποφάσισε ότι η εταιρεία θα πρέπει να κατασκευάσει μοτοσυκλέτες
Σίγουρα υπάρχουν και άλλες. Ανάλογα με τα γούστα του καθενός η λίστα αλλάζει. Εμείς συγκεντρώσαμε τις δέκα που εκτός ότι θα μας άρεσε να τις βλέπαμε καθημερινά θα θέλαμε και να τις οδηγούμε. Αν χώραγε το γκαράζ μας θα βάζαμε και άλλες τόσες…
Η υπερτροφοδότηση στις μοτοσυκλέτες δεν είναι κάτι καινούργιο. Πριν το Kawasaki H2 οι Ιάπωνες κατασκευαστές είχαν ασχοληθεί με το θέμα ενδελεχώς!
Ο Doctor, o Rossifumi, o Valentinik, o GOAT (Greatest Of All Times) αποτελεί πολλά περισσότερα από έναν κορυφαίο αναβάτη στους αγώνες. Είναι ο καλύτερος πρεσβευτής της μοτοσυκλέτας
Για να γίνετε εσείς πιο γρήγοροι πρέπει να γίνει και η μοτοσυκλέτα σας. Ή μήπως ισχύει και το ανάποδο;
Οι τετρακύλινδρες μοτοσυκλέτες των δύο ιταλικών εταιρειών αποτελούν κλασσικό παράδειγμα δύο ολόιδιων μοντέλων προερχόμενων από διαφορετικούς κατασκευαστές
Την έχεις χρόνια και την αισθάνεσαι κάπως; Μήπως θέλεις μόνο να την κάνεις ομορφότερη; Για μοτοσυκλέτα μιλάμε…