Ποιος από εμάς δεν θα ήθελε να μοιάσει σε κάποιον από τους κορυφαίους οδηγούς της κατηγορίας των MotoGp (ίσως αν όντως είχαμε μια πίστα σε κάθε μεγάλη γειτονιά της χώρας όπως λεει ο τίτλος να μπορούσαμε)  
Η ιστορία της Lambretta αρχίζει το 1922 όταν ο Ferdinando Innocenti άρχισε να κατασκευάζει μεταλλικούς σωλήνες στο εργοστάσιο στη Ρώμη. Εβδομήντα χρόνια μετά η θρυλική ιταλική μάρκα επιστρέφει
Αυτά τα μικρά μαύρα κουτιά που «δένουν» μεταξύ τους τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου στις τελευταίας γενιάς μοτοσυκλέτες φαίνονται μυστηριώδη όπως και κάθε άλλο κομμάτι του ηλεκτρικού τους συστήματος
Ένα άθλημα που είναι εντυπωσιακό, όχι μόνο για την ιστορία του, η οποία μετράει πάνω από 100 χρόνια, αλλά και για το πόσο εύκολαμπορείς να δημιουργήσεις μια πίστα για αυτό, αλλά και να αρχίσεις την προπόνηση!
Καινούργια πράγματα. Flat Track στην Ελλάδα. Έγινε και αυτό. Από ποιον; Από τον καταλληλότερο να μας μυήσει στα «μυστικά» ενός συναρπαστικού sport. Έναν Αμερικανό που μας έμαθε πώς είναι να πηγαίνεις γρήγορα και να στρίβεις μόνο αριστερά
Μοτοσυκλέτες που γούσταραν οι Έλληνες. Για διαφορετικούς λόγους. Κυκλοφορούν ανάμεσά μας. Θεωρούνται best seller. Ξεχωρίσαμε δέκα από αυτές, αλλά σίγουρα υπάρχουν και άλλες πολλές. Δεν ξεχάσαμε τις υπόλοιπες, απλά αυτές μάς ήρθαν πρώτες στο μυαλό
Είναι κάποιοι άνθρωποι που σε στιγματίζουν. Δεν τους ξεχνάς ποτέ, ακόμη και όταν δεν τους βλέπεις, δεν τους μιλάς. Από το 2001 που κάνω αυτή τη δουλειά είμαι πολύ χαρούμενος που έχω γνωρίσει τέτοιους ανθρώπους. Με μερικούς από αυτούς συναντιόμαστε, τα λέμε και θυμόμαστε ορισμένους που δυστυχώς έφυγαν από τη ζωή, αλλά όχι από τη σκέψη και την καρδιά μας
-«Έλα Παβλάν. Gas εδώ! Θες να πας να γνωρίσεις τους c-racer; Είναι κάτι τύποι που κάνουν universal και bold on parts για cafe racer, scrambler και flat track. Μπες στο site τους και ρίξε μια ματιά…»-«Μμμμ, ναι!»
Ένας Ολλανδός λάτρης της μοτοσυκλέτας, που από την άνοιξη έως τις αρχές του φθινοπώρου μένει στο Τολό, καθώς γυρνούσε την Πελοπόννησο με τη μοτοσυκλέτα του, είχε μια ιδέα