Αφιερώματα

Τα 400άρια της ελληνικής αγοράς: Η ιστορία επαναλαμβάνεται

Τα 400άρια ξανάρχονται


Γράφει ο  //  25.05.2018

Πριν 20 και βάλε χρόνια το όνειρο κάθε εκκολαπτόμενου μηχανόβιου ήταν η απόκτηση ενός 400αριου. Και όπως όλα δείχνουν κάτι αντίστοιχο δεν αποκλείεται να ξανασυμβεί

Καράβια γεμάτα με ρέπλικες superbike με τετράκυλινδρους κινητήρες έφτασαν στην χώρα μας και οι δρόμοι γέμισαν με CBR, ZXR, FZR, GSX-R, αλλά και ΖΖR, Bandit, CB400 και XJR. Τα δικύλινδρα, στην πλειοψηφία τους διάταξης V χρησιμοποιούνταν στις custom Steed, Shadow κ.τ.λ.

Τα τετρακύλινδρα 400άρια εξαφανίστηκαν από την Ευρώπη σταδιακά μιας και τα εργοστάσια δεν ενδιαφέρονταν για την συγκεκριμένη κατηγορία. Όμως τα 400άρια δείχνουν να επιστρέφουν. Όχι σε εκείνη την μορφή και τετρακύλινδρα. «Έρχονται» κυρίως naked αλλά και supersport με μονονύλινδρους και δικύλινδρους κινητήρες. Προς το παρόν στην ελληνική αγορά διατίθενται έξι μοντέλα, από Ευρώπη, Ιαπωνία, Ινδία και Κίνα. Πάμε να τα δούμε.

bajaj dominar 400

Bajaj Dominar 400

H Bajaj είναι ένας ινδικός κολοσσός που με μεθοδικό τρόπο «πατάει πόδι» στην Ευρώπη. Συνεργάζεται και εξαγόρασε μεγάλο μερίδιο της ΚΤΜ και κατασκευάζει τρία μοντέλα προδιαγραφών Euro4, το οποία διατίθενται στις αγορές της γηραιάς ηπείρου. Το μεγαλύτερο από αυτά είναι το Dominar 400. Ένα γνήσιο, χρηστικό commuter με ωραία σχεδίαση, high tech περιφερειακά και κινητήρα που προέρχεται από την ΚΤΜ. Είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος με 34,5 ίππους και 3,7 kgm ροπής. Όλα αυτά σε τιμή 3.980€.
Highlight: Ο κινητήρας ΚΤΜ
Τιμή: 3.980€
Αντιπρόσωπος: KTM S.E.E.

cf moto 400 nk

CF Moto 400NK

Πριν λίγο καιρό σας παρουσιάσαμε ένα νέο κινέζικο brand που εισβάλει στην ελληνική αγορά και προκαλεί αίσθηση χάρις στην αισθητική των μοντέλων του και των τιμών τους. Ο λόγος για την CF Moto η οποία αντιπροσωπεύεται στη χώρα μας από την Teomoto A.E. (Kawasaki – Peugeot scooters). Ένα από τα μοντέλα της που θα διατεθούν στην ελληνική αγορά είναι το naked, 400NK. Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη από το Kiska design studio, τον σχεδιαστή των μοτοσυκλετών της ΚΤΜ. Το 400ΝΚ έχει δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα, που αποδίδει 41 ίππους και 3,6 kgm ροπής. Η τιμή του στη χώρα μας είναι 4.590€.
Highlight: Η σχεδίαση του προβολέα
Τιμή: 4.590€
Αντιπρόσωπος: Teomoto A.E.

test daytona rockstar 400 11

Daytona Rockstar

Πρόκειται για το μοναδικό ρετρό commuter της παρέας. Το οδηγήσαμε και έχουμε να πούμε τα καλύτερα για το μοντέλο της Daytona που μας ταξιδεύει σε άλλες εποχές. Γοητευτικά λιτό, με μονοκύλινδρο κινητήρα, 28 ίππους και 3,1 kgm ροπής, απευθύνεται σε νέους κάθε ηλικίας που τους αρέσει το κλασσικό αλλά ταυτόχρονα διαχρονικό στυλ.

Highlight: Τα τελικά τύπου pea shooter
Τιμή: 3.890€
Αντιπρόσωπος: Γκοργκόλης Α.Ε.

Kawasaki Ninja 400

Kawasaki Ninja 400

Η Kawasaki θυμάται τα παλιά. Διαχρονικά αν το δούμε πάντα διέθετε μια μοτοσυκλέτα που έμοιαζε στα μεγάλα της superbike με πολύ λιγότερα κυβικά. Θυμηθείτε τα GPZ και τα ZXR. Τώρα που παραμένει πρωταγωνίστρια στην κατηγορία αλλά και τους αγώνες της συγκεκριμένες κατηγορίας και με την «στροφή» όλων των κατασκευαστών προς τις «μικρές» μοτοσυκλέτες η Kawasaki παρουσίασε αρχικά μια supersport με 300 κ.εκ. που δεν άργησε να την κάνει 400 και να παίρνει νίκες τόσο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SSP300 τόσο και στο Πανελλήνιο. Το Ninja 400 βασίζεται σε έναν υπερσύγχρονο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα με 45 ίππους και 3,9 κιλά ροπής. Εμφάνιση από το κυρίαρχο στο WorldSBK, ΖΧ-10R, μπορεί να αποτελέσει τα πρώτα σας βήματα στον κόσμο των supersport μοτοσυκλετών.
Highlight: Εμφάνιση ZX-10R
Τιμή: 6.490€ (Black) 6.690€ (KRT Edition)
Αντιπρόσωπος: Teomoto A.E.

Test KTM Duke390 6

KTM 390 Duke

Ότι και να γράψεις για αυτήν την μοτοσυκλέτα είναι λίγο. Μια μοτοσυκλέτα διασκεδαστική, ποιοτική, όμορφη, γρήγορη και χρηστική ταυτόχρονα. Όλα αυτά είναι το 390 Duke. Όταν το οδηγήσαμε δεν θέλαμε να το αφήσουμε. Τα σπορ γονίδια από τα μεγάλα Duke πέρασαν ατόφια στο 390 και συνδυάστηκαν άψογα με τα χαρακτηριστικά μιας ποιοτική commuter. Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος και αποδίδει 44 ίππους και 3,8 κιλά ροπής, νούμερα που του δίνουν τον τίτλο της ισχυρότερης μονοκύλινδρης 400κ.εκ. μοτοσυκλέτας παραγωγής. Ο «Δούκας» κοστίζει 5.690€ αλλά αξίζει τα λεφτά του μέχρι τελευταίου cent!
Highlight: O προβολέας
Τιμή: 5.690€
Αντιπρόσωπος: ΚΤΜ S.E.E.

ktm rc 390

KTM RC390

Η δεύτερη supersport της «παρέας» που θα την δείτε να κοντράρετε με την πρώτη στις πίστες του Παγκοσμίου και Πανελλήνιου Πρωταθλήματος. Με αυτήν ο Βασίλης Κορωνάκης συμμετέχει στο ενιαίο ADAC Junior Cup και πέρσι κατέκτησε δύο νίκες στα αντίστοιχα σκέλη του αγώνα στην πίστα του Assen. Μπορεί να αποτελέσει το καταλληλότερο μέσο για τα πρώτα βήματα στην πίστα αλλά και να αποτελέσει την καθημερινή σας μοτοσυκλέτα. Τόσο ή τιμή όσο και κινητήρας του είναι ίδια με αυτά του 390 Duke.
Highlight: Το πορτοκαλί πλαίσιο χωροδιτκύωμα
Τιμή: 5.690€
Αντιπρόσωπος: ΚΤΜ S.E.E.

Σε όλους μας αρέσουν οι αγωνιστικές εμφανίσεις. Είτε αυτές αφορούν ένα διασκεδαστικό σχέδιο στο κράνος, είτε ένα περίεργο σχέδιο στην δερμάτινη φόρμα. Συγκεντρώσαμε τις πιο υπέροχες, περίεργες αλλά και αξίες θαυμασμού εμφανίσεις που συζητήθηκαν πολύ τα στον κόσμο του MotoGP
Από το ντεμπούτο της στον κόσμο των αγώνων μοτοσυκλέτας στις αρχές της δεκαετίας του 70΄ μέχρι και σήμερα η Brembo χρησιμοποίησε τέσσερις διαφορετικούς τύπους υλικών για την κατασκευή των φημισμένων δισκόφρενων της
Συλλεκτικές, σπάνιες, πανάκριβες, περίεργες. Όπως και να τις πείτε δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως πρόκειται για γνήσιες ιταλίδες με εκπληκτικό design που έχουν αφήσει το στίγμα τους στην ιστορία της μοτοσυκλέτας
Μαθήματα οδήγησης στο χώμα με μεγάλα on off ή αλλιώς Adventure Bike Clinic. Με «καθηγητή» με έναν από τους καλύτερους του είδους. Ο Chris Birch, ο Νεοζηλανδός αναβάτης που συμμετείχε στο φετινό Hellas Rally ανέλαβε την εκπαίδευση μας