Αφιερώματα

5 custom και 1 εργοστασιακό και σπάνιο Scrambler

Μπλέξατε!


Γράφει ο  //  23.05.2018

Δείτε τις φωτογραφίες των custom scrambler. Μετά κοιτάξτε πως ήταν τα συγκεκριμένα μοντέλα πριν τους αλλάξουν τα φώτα οι builders και απλά δεν θα το πιστεύετε

Ξεκινάμε πως κανένα από αυτά δεν κοστίζει μια περιουσία να το αποκτήσετε μεταχειρισμένο. Απλά προσέξτε μην σας βγει ξινό στο τέλος και μετανιώσετε την ώρα και τη στιγμή που μπλέξατε. Και τα τέσσερα μοντέλα του αφιερώματος ήταν πριν την μετενσάρκωσή τους on off. Διότι είναι κομματάκι πιο εύκολο να μετατρέψεις ένα on off σε scrambler παρά να προσπαθείς να υλοποιήσεις το όνειρο της μετατροπής ενός supersport τετρακύλινδρου σε «αγριοκάτσικο» μόνο και μόνο επειδή βγάζει άλογα!

Πάμε παρακάτω. Και τα τέσσερα είναι μονοκύλινδρα, ενώ μάλλον και έχουν και τα ανταλλακτικά τους είναι φτηνά αν κρίνουμε από την ηλικία τους αλλά και με το πόση συχνότητα τα βλέπουμε στο δρόμο. Γιατί καλό – λέμε τώρα - το Aprilia Moto 6.5 αλλά άντε βρες parts…

Πάμε πιο κάτω. Μην πάρεις εντελώς «χρέπι» όσο φτηνό και αν είναι. Θα το μετανιώσεις. Α! Μην «ψωνίσεις» από φωτογραφία. Ποτέ δεν ξέρεις πότε έχει τραβηχτεί…

Λίγο πριν φτάσουμε στο τέλος… να σου θυμίσω πως η φάση έχει ΠΟΛΥ λύσε - δέσε, ράβε - ξήλωνε, κόψε - ράψε, κόλα-  ξεκόλλα. Αν δεν έχεις ψυχραιμία άστο για άλλους. Εκτός και αν το πας στο «μάστορα» και σου το φέρει στα μέτρα σου.

Φτάνοντας στον πάτο ή εν κατακλείδι για να ασχοληθείς πρέπει να έχει στα τρία X. Χρόνο, χώρο, χρήμα. Αν λείπει ένα από τα τρία τότε το μηχανάκι αναμένεται ή να στο φάει ο σκώρος ή στο τέλος να το δώσεις όπως το πήρες.

Aν το έχεις πάρει απόφαση τότε θα χρειαστείς… εκτός από το μηχανάκι. Εργαλεία, μουσική, μπύρες και… μπύρες. Και τράβα και με το κινητό καμιά φωτογραφία απ’ όλες τις φάσεις μετατροπής.

custom scrambler 2

BMW F650 Funduro
Ωραίο μηχανάκι στα νιάτα του… Εκπληκτικό design ε; Τέλος πάντων η ομορφιά είναι υποκειμενικό πράγμα. Σε άλλους άρεσε… Ευτυχώς που βρέθηκε αυτός ο χριστιανός όμως και το μετέτρεψε σε όμορφο scrambler στα χρώματα της Gulf. Εύγε!

custom scrambler 4

Honda Dominator
To Domi αγαπιέται ακόμη στην εργοστασιακή του μορφή. Η μετατροπή του στο συγκεκριμένο scrambler πρέπει να επέβαλε στον builder αγορά ή ενοικίαση νέου χώρου για την αποθήκευση όλης αυτής της πλαστικούρας που υπήρχε πάνω στο δημοφιλές Dominator. Ούτε το μισό δεν έχει μείνει. Το μπροστινό φτερό όλα τα λεφτά.

custom scrambler 5

Honda FMX
Αυτός που δεν είχε μεγάλη αποθήκη επέλεξε το supermoto της Honda που βασίζεται στο Dominator. Έβαλε σε κούτα φτερά, ρεζερβουάρ, σέλα και λοιπά ανεπιθύμητα και «έπαιξε με το θύμα του» το «σαρκοβόρο τέρας». Ωραίο το αποτέλεσμα και η 17άρα ζάντα που έμεινε στη θέση με το «τακουνάτο» ταιριάζει.

custom scrambler 6

Suzuki DR650

Ωραίο το DR αλλά το έκανε πιο ωραίο ο builder. Ωραία τα αλουμινένια φτερά κα το εφέ στο στο στραντζαριστό που έχει για ψαλίδι. Και η εξάτμιση πυροβόλο... αντιαεροπορικό γιατί κοιτάει ψηλά. Ρεζερβουάρ από τα αζήτητα, τροχοί, αναρτήσεις "μαμά", υποπλαίσιο κομμένο και ραμμένο για να "δένει" με τα υπόλοιπα. Το μόνο που δεν μας άρεσε είναι το μπροστινό λάστιχο. Θα θέλαμε ένα πιο "μπακλαβαδωτό".

custom scrambler 7

Yamaha XT600

O πιο «αφαιρετικός» ήταν ο τύπος που μετέτρεψε το άμοιρο XT σε αυτό. Πρέπει να το μισούσε το μηχανάκι για να το καταντήσει έτσι. Πραγματικά το μόνο που μας άρεσε επάνω του είναι τα μαύρα στεφάνια και το κίτρινο number plate.

custom scrambler 3

Derbi Mulhacen
Όταν η Derbi έφτιαχνε scrambler για να μην γράψω tracker οι υπόλοιποι κοιμόσασταν. Όταν οι Ισπανοί πήραν το μοτέρ του XT660 και το έβαλαν πάνω σε αυτό το μηχανάκι κοροϊδεύατε. Δεν σας άρεσε και τώρα που το ψάχνετε δεν υπάρχει ούτε ζάντα στην Ελλάδα. Καλά να πάθετε. Αν το είχατε θα ήσασταν έτοιμοι. Ούτε customizing ούτε κόψε – ράψε.

Παράχθηκε από το ιταλικό εργοστάσιο για τέσσερα χρόνια. Από το 1974 έως το 1978 πουλήθηκαν 3.200 μοτοσυκλέτες, ενώ αντικαταστάθηκε από την 900 Sei 
H πρώτη έκδοση της Vespa Primavera, ένα μοντέλο που θα γινόταν διαχρονικά κλασικό, παρουσιάστηκε το 1967, στην ‘Εκθεση Μοτοσυκλέτας στο Μιλάνο, αποτελώντας μια επανάσταση
Στις 30 Σεπτεμβρίου χιλιάδες ευγενείς σε εκατοντάδες πόλεις ανά τον κόσμο θα φορέσουν τα "καλά" τους θα ανέβουν στις μοτοσυκλέτες τους ξεκινώντας μια βόλτα για την ευαισθητοποίηση της υγείας των ανδρών και την πρόληψη των αυτοκτονιών
Οι 8 Ώρες της Suzuka είναι ένας ξεχωριστός αγώνας. Σίγουρα ο σημαντικότερος στην Ιαπωνία και η νίκη σε αυτόν είναι θέμα τιμής για τα τέσσερα μεγάλα εργοστάσια