Αφιερώματα

Lamborghini Design 90: Η μεγάλη αποτυχία

Με αμφιλεγόμενο design


28.04.2020

Όλα άρχισαν το 1986 όταν ο τότε ιδιοκτήτης της Lamborghini, Patrick Mimran, αποφάσισε ότι η εταιρεία θα πρέπει να κατασκευάσει μοτοσυκλέτες

Το project ανατέθηκε στο γαλλικό κατασκευαστή μοτοσυκλετών , Boxer (γνωστός ως Boxer Design), και ονομάστηκε "Design 90". Ο Boxer ήταν επιφορτισμένος με το σχεδιασμό και την κατασκευή της μοτοσυκλέτας.

lamborghini motorcycle 5

Ο κινητήρας του ήταν τετρακύλινδρος εν σειρά με 1.000 κ.εκ. και απέδιδε 130 ίππους. Επιπλέον, είχε πλαίσιο από κράμα αλουμινίου, ελαφριούς τροχούς, τα καλύτερα φρένα της εποχής, κορυφαίες αναρτήσεις, προηγμένο σύστημα εξάτμισης και αρκετά ηλεκτρονικά. Η μοτοσυκλέτα ήταν αγωνιστικών προδιαγραφών!

lamborghini motorcycle 3

Το πλάνο προέβλεπε παραγωγή 25 μοτοσυκλετών όμως τελικά κατασκευάστηκαν μόλις έξι. Το ότι ποτέ δεν έγινε ευρέως γνωστό το project αλλά και η αστρονομική τιμή των 13.500 δολαρίων «σκότωσε» την μοτοσυκλέτα της Lamborghini . Επιπλέον ήταν τόσο άσχημη που δεν άρεσε ούτε στους δημιουργούς της!

lamborghini motorcycle 2

Το 2018 μια Lamborghini Design 90 με αριθμό πλαισίου BOXERL002 τέθηκε σε δημοπρασία στο Εθνικό Μοτοσυκλετιστικό Μουσείο της Αγγλίας με την πρόβλεψη η τιμή της να φτάσει τα 124.000 δολάρια με τιμή εκκίνησης τα 58.800. Όμως τελικά δεν «έπιασε» ούτε την κατώτερη τιμή και έτσι παρέμεινε στο μουσείο.

lamborghini motorcycle 6

Αν πάντως έφτιαχναν μια μοτοσυκλέτα με V12 κινητήρα όπως αυτούς που τότε η Lamborghini έφτιαχνε για αυτοκίνητα και σκάφη ίσως το project να είχε επιτυχία.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μοτοσυκλέτα, κράνος, βενζίνη. Αν πει κανείς ότι αυτά είναι όλα όσα χρειάζεται για να πάρει τους δρόμους, τεχνικά, θα έχει δίκιο. Αλλά…
Για όσους σκέφτονται να μπουν στον χώρο της «χωμάτινης» οδήγησης, ακόμα και με εκδρομική διάθεση, προκύπτει ένα ερώτημα, κατά πόσο χρειάζεται ένα off road κράνος
Βρισκόμαστε στο 1994 και ο Max Biaggi με την RSW 250 κατακτά τον πρώτο τίτλο της Aprilia στην κατηγορία των 250 κ. εκ. του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας
Όλες οι πληροφορίες για τα ελαστικά αναγράφονται στο προφίλ και αποτελούνται από κωδικούς που προσδιορίζουν τα χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις τους. Εδώ θα μάθετε το νόημά τους

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.